Rengøring i klubben
..foregår ved at medlemmerne hver har en rengøringsuge – check listen hvilken uge der er din.
Rengøringspligten går ud på at holde klubben i pæn stand i løbet af ugen ved at
– tømme skraldespand
– rydde op i stuen
– smide efterladt mad ud fra køleskabet
– sørge for toiletpapir
– feje
– samle skrald op i området.
Senest søndag skal der gøres rigtigt rent i hele klubben – incl. træningshallen. Dette indbefatter:
– oprydning
– gulvvask overalt
– rengøring af toilet og bad.
– tjekke standen i toilettanken – om nødvendigt bestille tømning
Da man er min. 4 til dette arbejde kan man dele det imellem sig, efter de områder der er vist på opslagstavlen i køkkenet. Sørg for at sikre dig, at der er rengøringsmidler til hele ugen (køb selv og gem kvittering eller bed bestyrelsen)
Til daglig er det alles pligt at
– vaske op og tørre af efter sig – umiddelbart efter man har brugt service.
– tage tomme flasker med hjem
– holde almindelig orden, både inde og ude
Se din rengøringsuge her: